Gyakran Ismételt Kérdések

Fizethetek SZÉP-kártyával?

Igen, minden pénztárunkban fizethet SZÉP-kártyájával.

Hol tehetek panaszt, ha nem voltam elégedett a szolgáltatással?

Hivatalos panasztételi módok:

  • írásban, személyesen a pénztárainknál/recepción elhelyezett Vásárlók Könyvében tett panasszal
  • elektronikusan az info@szegedsport.hu e-mail címre megküldve
  • postai úton a Szegedi Sport és Fürdők Kft.-nek címezve (6726 Szeged, Temesvári krt. 33.)
  • Csongrád Megyei Kormányhivatal Szegedi Járási Hivatal Foglalkoztatási és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály (Cím: 6728 Szeged, Kereskedő köz 3-5., telefonszám: +36 62/680-530, e-mail: fogyasztovedelem@csongrad.gov.hu) vagy a fogyasztó lakhelye szerinti járási hivatalhoz http://jarasinfo.gov.hu/
  • Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület (Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefon: +36 62/554-250/118, e-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu), vagy a fogyasztó lakhelye szerint illetékes békéltető testülethez http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

Tájékoztatjuk, hogy Facebook-oldalunkon, Google értelésként, stb. közösségi média platformon és felületen tett bejegyzés nem minősül panasztételnek.

A bejelentett panaszokat a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény szerint, adatait Adatvédelmi tájékoztatónk (http://www.szegedsport.hu/adatvedelmi-tajekoztato) szerint kezeljük.

Szegedsport.hu | © 2013.
Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó: